czwartek, 1 września 2016

Przepraszam

Bardzo przepraszam za prawie 2 miesięczną nieobecność (!!!) ale nie mogłam się ogarnąć. Na początku stwierdziłam, że znowu zwieszę bloga, ale teraz się zmotywowałam, na tyle żeby pisać (choćby dla siebie), może nie często, ale jak znajdę wolny czas, także nie obiecuję na razie niczego wielkiego, postanowiłam podejść do tego z dystansem.

 Zostałam nominowana do LBA* więc dziękuję Lunie za nominację i już odpowiadam na pytania :)

1.Czy jest jakaś książka którą napisałybyście inaczej niż autor?
Jest wiele takich książek, ale głównie chodzi o zakończenia. Uważam, że jest to ogromnie ważne, żeby odpowiednio zakończyć książkę czy choćby opowiadanie, a mam wrażenie, że niektóre są napisane tak, jakby sama autorka już miała dość tej historii.

2.Co sądzicie o moim opowiadaniu?
Sądzę, że jest naprawdę pomysłowe i "posklejane" (wszystko trzyma się kupy ;) ), ale przydała by Ci się osoba poprawiająca błędy. Niektóre z wtrąceń narratora są też dość niejasne i trudno się czasami połapać. Ale ogólnie pozytywnie.

3.Co podoba Wam się w blogowaniu?
Podoba mi się, żę mogę sama kreować różne cechy charakterów bohaterów i sprawiać, że razem z akcją opowiadania, będą dorastać, zmieniać się. Ważne dla mnie jest też sam moment powstawania rozdziału, kiedy zakładam słuchawki, puszczam moje ulubione piosenki najgłośniej jak się da i całkowicie przenoszę się w kreowany świat.

4.Ulubiona aktorka? Oczekuje rozwiniętej odpowiedzi ;)
Szczerze mówiąc, to jestem bardzo niestała, jeżeli chodzi o "ulubione rzeczy", bo mój gust wiecznie się zmienia, ale aktualnie byłaby to Ashley Benson (widziałam ją tylko odgrywającą Hannę z Pretty Little Liars, ale podbiła moje serce) lub Troian Bellisario (tak samo jak w przypadku Ashley znam ją z PLL) :)

5.Największe realne marzenie?
Może nie jest to jakieś ogromne marzenie, ale chciałabym, żeby moje postanowienie na ten rok się spełniło i żebym w końcu zaczęła akceptować, albo przynajmniej starać się zrozumieć wszystkich, razem z samą sobą.

6.Ulubiona pora doby?
Nie mam ulubionej pory, ale chyba najmniej lubię tak 13-15, a wcześniej lub później każdą lubię :)

7.Ile macie książek na swojej półce?
Szczerze mówiąc to nie potrafiłabym ich policzyć, ale jest to przynajmniej 5 dużych regałów.

8.Otwórzcie ulubioną książkę na stronie której liczba Wam wyszła w pytaniu wyżej. Może ostatnie zdanie oznacza jak będzie wyglądała Wasza przyszłość?
Stwierdziłam że zobaczę jakie jest ostatnie zdanie mojej ulubionej książki i jest to "Otwierały się przede mną nowe, wspaniałe możliwości"

9.Na co wydałybyście pieniądze wygrane na loterii? Suma wynosi 1 000 000zł
Dużo z tego zostawiłabym na później, może na starość, lub po prostu na przyszłość. A resztę wydałabym na ubrania, muzykę, spełnianie moich marzeń, rozwijanie pasji, pomyślałabym też o mojej rodzinie.

10.Wymień pięć swoich ulubionych opowiadań paringu Dramione.
Ojej, chyba takich nie posiadam, bo każde lubię za coś innego i nigdy nie potrafię tak wybrać.

11.Lubicie koty?
Nie miałabym nic przeciwko posiadaniu jednego, ale nie uwielbiam ich jakoś.



* Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.


Mam nadzieję, że do napisania wkrótce! Incendio :)

3 komentarze:

  1. Hah dziękuję za odpowiedzi na pytania ;) Rozumiem, że nie nominujesz kolejnych blogów?
    Co do bety to wiem... Nabór jest otwarty
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Mamy zaszczyt zaprosić Cię do o d n o w i o n e g o Stowarzyszenia Księcia Półkrwi. Zapewniamy, że od Twojej ostatniej wizyty wiele się zmieniło. Odwiedź tę krainę miodem i mlekiem płynącą. Zgłoś twory swojej wyobraźni. Dołącz do stowarzyszenia. Bądź jednym z nas.
    A jeśli jeszcze nie miałeś okazji nas odwiedzić, to zrób to czym prędzej! czym prędzej!
    KLIK!
    Zespół SKP

    OdpowiedzUsuń

  3. Cześć!

    Na Twoim blogu od bardzo dawna nie pojawił się żaden post. Z racji tego zostaje on przeniesiony do podstrony "Zawieszone". Kiedy opublikujesz już następny rozdział, powiadom nas o tym, a ponownie zostanie on dodany do aktualnych opowiadań.

    Pozdrawiamy,

    Administratorki Katalogu Granger

    OdpowiedzUsuń